Tuesday 12 June 2012

macam 2 eh??

salam sume..rindu lak kt blog nie..dh lama xpost entry baru..ni aku nk cite ckit psl post kat wall member aku psl hak..aku pn mcm tfikir mmg byk kot org mcm 2 skrg..hak kite jd hak dia..cuma aku mcm xbrapa fhm dgn ayat 2..ayat 2 mcm nie 'bila kita menangguh-nangguhkan hak seseorang,samala macam kita menafikannya'.2 maknanya sama macam kita pinjam brg padahal kita kata nk pulang tp kita xpulang2..mcm 2 eh??hmmm..klu slh tafsiran aku xthla..tp 2 yg aku fhm psl ayat 2..mungkin kot 2 maksudnye..ape fahaman korang??sama ke mcm aku??klu xsama mohla kongsi2 pendapat masing2..k la ye..arap korang sudi baca post nie..just suke2 n nak ilangkan boring..jap g nk tulis psl pesta sungai melaka lak..tunggu au..he3...ape2 pn arap u all appyaaharuslakan???

No comments:

Post a Comment