Sunday 15 January 2012



Hai..jumpe lagi geng.xthla tibe2 jek beberapa hari nie hati rase nak  berblog jek..rasa nk bercerita..meluahkan perasaan..tapi bila dah kt sini aku pun tak tahu ape yg aku nak luahkan..cuma nk cite sikit pasal biz yg aku baru jek set up pagi tadi ..penatla jugakn set up sowang2..harap2 biz aku kali nie berjaya..aku nie kadang2 sengal jugak..bila senang aku nie mudah sangat kesian kat org..tapi bila time aku susah tak de org pn nak kesian kat aku..betulla kate orang..adat didunia..bila senang semua mengaku kawan..tapi bila susah semua kawan lari..tapi takpe..aku anggap nie pengajaran dalam hidup aku..kalau tak terkena x tahukan??so lepas nie no kesian2..pesan aku kat diri aku sendiri..kesian diri sendiri dulu baru kesian orang lain..ayat nie salau pa sayang aku cakap kat aku(sampai bingit rase nk dengar ayat dia..padahal dia pun sama jek suke kesian kwn..ckp org..werrkkk... :P)..ehh..sambung lik cite eh..esok pasti hari yang mencabar..aku harap semua berjalan lancar..semoga ALLAH mempermudahkan kerja dah rezeki aku..insyallah..k la geng..aku rase sampai sini dulu kot..harap2 pas nie aku nie rajin lerr nk update blog aku nie..almaklum le aku nie umpama budak yg baru belajar..klu ade sesape yg terer 2 kongsi2la ilmu 2 k..Harusla... ;)

No comments:

Post a Comment