Tuesday 17 January 2012

insyallah...


salam geng...hope sume sihat2 k..semalam xsempat nk update cite..so arini sblm g keje nk gak update blog aku nie..just nk cite2 kosong jek..pttnye arini msih bercuti..tp semalam petang dapat pgilan dr bos suh msuk keje..almaklumlah aku niekan pekerja harapan...(perasan sikit..ha3..)..jap g ni nk siap2 g keje dh..tp kna pg beli brg niaga dulu siap2..kang kesian lak bkal adik ipar aku nk niaga xde brg..aku harap arini lebih baik dr semalam..yela geng..kn sejak 2 menjak nie aku nie asyik terkena malang jek..mcm2 yg jd..aku harapla arini n hr2 seterusnye ada sinar yg indah utk aku..ape2 pun aku still bersyukur coz family aku n org terchinta aku sentiasa ada disisi aku..tanpa mereka patahla sayapa aku..thankz k coz geng sudi mbuang masa mbelek2 blog aku yg xseberapa nie..aku pn dh xde idea lg nk bcerita..kite sbung lg ye len kali..ape2 pun syg u all..HARUSLAH... :)

No comments:

Post a Comment