Monday 16 January 2012

nie cite cinte..bunge2..suke2..


salam geng..hai3..ade lg dia..k nie nk cite cikit psl chinta hati sy..yola geng..today besday chinta hati sy k..rse malu2 lak nk wish kt dia..yola coz ade krisis skit..emosi pn xmenentu sejak 2 menjak nie..tp sib my papa mmhami hati nie..2 yg syg dia sgt2..xksahla klu kiteorg nie byk sgt halangan..tp we all dh jji nk hadap sama2..insyallah semoga hubungan we all sampai ke mati..k..blk lik pd cite asal..aku nie dh prepair sbulan lpas..aku dh belikn hadiah utk chinta hati aku..sib aku dh belikn awal2la au..syukur sgt2..yela..mn taknye..2hr sebelum besday dia kete dia kena pecah..abis bag tangan aku kena kebas..aku pn 1..cuai..bag begitu besar aku leh tglkn kat dlm kete..selamber jek aku letak kt atas sit kete belah penumpang..pas 2 aku siap bg perompak 2 pakej sekali..dengan handset2 sekali aku bg perompak 2..terbaikkn..tp chinta hati aku ckp sabar nie sume dugaan..so sama2la kite tempuh..insyallah nie sume ade hikmahnye..aku pn reda jek..padahal hati aku nie sebak jekk..yela aku igt nk bg suprise kt dia..last2..aku yg kena suprise..benci2..ape2 pn dlm sedey2 aku ttp happy gakla..coz my chinta hati memahami..aku bg dia purse dia suke sgt2..dia kta aku th2 jek dia nk beli purse..then purse yg aku bg 2 mmg citarasa dia..lg ler aku bangga..terima kasih ye syg coz happy ngan hadiah 2..lg 1 ma nk ucap terima kasih coz sentiasa ada dengan mama wlupun susah n senang..luv u so much papa..k la geng..t kte jpe lg ye..dengan cite br n hari br..aku nk upload pic kiteorg n pic purse 2..tp xde rezeki..handset aku ilang..so u all tgu jela klu ade rezeki t aku upload k..thankz geng coz nk luangkn masa baca cite aku yg xseberapa nie..luv u all gak...HARUSLA...AN3??? :)

No comments:

Post a Comment